Проект буде реалізовано в Магдалинівській публічній біліотеці: читальний зал для дітей, бібліотеках с. Котовка, Першотравенка, Кільчень.
Короткий опис проекту:
Цей проект призначений для підтримки дітей віком 6-13 років, зокрема дітей з малозабезпечених, багатодітних та неблагополучних сімей. Ігри мають стимулювати розумовий розвиток і інтелектуальні здібності та потенційні можливості дітей, нести емоційну розрядку, шляхом гри підсилювати інтерес до книги, а також поступово відновлювати майже втрачені комунікативні навички дітей.
Повний опис проекту:
Проблема:
Поширення комп'ютерів, смартфонів, планшетів та інших гаджетів в якійсь мірі позбівляють дітей елементарних навичок комунікації, мають вплив на когнітивний розвиток, несуть загрозу життю і здоров'ю потенційних користувачів.
Спосіб відірвати дітей від екрану ізамінити віртуальні ігри реальними існує - це захопливі настольні ігри, зокрема лего, в яке дитина зможе грати в компанії друзів, бо живого спілкування нічим не замінити, а бібліотека зможе залучити нових читачів.
Метою проекту є організація інформаційно-ігрового дозвілля дітей, особливо із незахищених соціальних груп, стимулювання інтересу до книги через гру та залучення нових користувачів.
Пропоноване рішення щодо розв'язання проблеми і його обгрунтування:
Обгрунтуванням цього проекту є те, що при його реалізації діти вікової категорії 6-13 років матимуть змогу більш якісно та інформаційного проведення свого дозвілля, якес приятиме соціальній комункації, культурного збагаченню дитини для існування в сучасному світі. Запроваджуючи нові проекти, в яких ігри використовуються як інформаційний ресурс, бібліотека залучає нових користувачів.
Для кого цей проект. Проект розрахований на дітей вікової категорії 6-13 років, зокрема з незахищених груп населення та їх батьків для проведення спільного дозвілля - жителів селищ Магдалинівка, Котовка, Першотравенка, Кільчень.
Очікувані результати проекту:
Ключовими показниками результату є охоплення дітей віком 6-13 р. для проведення змістовного інформаційно-ігрового дозвілля, тим самим, захистивши дітей від негативного впливу вулиці та сприяючи сооціалізації та комунікації дітей цієї вікової категорії, що в подальшому вплине на розвиток дитини, як особистості.
Через ігри діти передають та одержують певну інформацію для навчання, культурного розвитк, бо сучасні ігри мають стратегічний, економічний, детективний, логічний напрямок.
Орієнтовна вартість проекту - 70,000 тис. грн.